The Awesome
Bonjour

♥ Nurul Syafinas Rosli ♥
♥ One four ♥
♥ Single ♥


Heart dem'

Afiqah
Izzatie
Nisa Esmail
Ayien
Bat
Sys
Mira
Darina
Allya
Credits
Skin By AtiraNatasya
Basecode By Atika
Budak sakai ever :)
Monday 23 January 2012 | 09:29 | 0 panda
Hai hai korang , HAHA . Okay , entry yang niy aku nak mara-2 , je . Boleh ? HAHAHAH . --'

Kaykay , mcm niy kesah budak sakai ever niy . HAHA , pun boleh . Aku text dia , mcm biase . Then , text text text aku rep mcm niy ' Pengguna bb da hot sekarang ' Kayy , tu aku puji . And sumpah , time tu mmg da takde topik . Then kau ckp ' Tade masee na hot ' .. Then ' Aha . Yole ' aku rep .. Thennn ! kau yang tak rep . Lama lama lama , kau rep . ' Kalau text just for sakitkan haty , such a childish tau tak ? ' Aku rep , ' Er ? ' HAHA . PERSOALANNYA DI SINI ! Sala ke aku nak puji ke gurau ke ? And and , status kau dulu dua bulan sekali je , sejak ada bb niy . Kemain rancak status kau . Dats why aku ckp kau dah hot . Kenapeee ? Kau benci ayat hot tu ? At least kau cakap laaa , mana ade hot lah , hee . Take it sbagai gurauan . And satu benda je nak ckp kat kau weh , semua pergaduhan yg kite penah alami sebelum niy . Act , berpunca dari diri kau sendiri :) Kau tak payah laa nak ckp aku psycho ke , ape ke . Kau yang psycho --' Yeeeeeee , memang . Aku ungkit ean ? Sebab tu yg kau nak . Bunguk je .

And fact :
 . Lelaki tak matang .
Biasanya, lelaki lambat capai kematangan berbanding perempuan. Perangai lelaki yang macam budak-budak membuatkan perempuan jelik, dan menyampah pada lelaki.

Yeah , selanjutnya .  Click sini . Kesimpulannya , jangan salah kan orang lain kalau dah tau kau yang salah ! Andddddddddddddd , kalau gurau sikit tak boleh . Jangan tegur aku ! :)


Older Post | Newer Post